Hej alla medlemmar!
Nu har vi vårt första medlemsmöte och då gästas vi av Per-Martin ”Kalix” Öhman, som bl.a. kommer att berätta om renoveringen av en Victoria Bergmeister från 1954.
Vi träffas torsdagen den 21 maj 18:30 på Träffpunkten Storgatan 11, Gamla Tingshuset, Uppsala.
Varmt välkomna!
/Styrelsen