Söndagen den 14 juni, dagen efter Nymansrallyt, lämnar 10 Ålänningar hotellet i Uppsala för att åka Siljan runt. Det blir två övernattningar varav den första blir i Leksand och den andra i Falun. Den som vill hänga med får anmäla sig till Guy Hammarling på 076-81 25 612. I nuläget är vi 7 anmälda. Det går att anmäla sig april månad ut.
Väl mött!
/Guy